top of page

Asistent / asistentka vedoucího oddělení provozu a investic

  • michalmilko5
  • 21. 11.
  • Minut čtení: 2

Centrum sociálních služeb Praha, p. o., hledá do svého týmu spolehlivého a pečlivého kolegu/kolegyni, který/á se stane důležitou oporou našeho oddělení. Vaší hlavní rolí bude administrativní a organizační podpora, díky níž zajistíme hladký chod našich služeb pro klienty.


Náplň práce:


Administrativní agenda

  • Zpracování a vedení hospodářsko-technické a provozní agendy (objekty, smluvní vztahy, vozidla, pojištění, energie, projekty, korespondence apod.)

  • Přehled o smluvních vztazích

  • Příprava a odbavování korespondence

  • Vytváření přehledů, statistik, příprava podkladů

  • Práce v databázích

  • Scanování, kopírování, laminování


Podpora provozu a správy budov

  • Administrativní podpora oddělení provozu a investic a správy budov

  • Podílení se na inventarizaci majetku

  • Komunikace s vedoucími úseků CSSP, dodavateli a úřady


Asistence při jednáních

  • Asistence u schůzek (zápisy, příprava občerstvení)


Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání

  • Dobré organizační a komunikační schopnosti, pečlivost a samostatnost

  • Ochotu učit se novým věcem a proaktivní přístup

  • Znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint, internet)

 

Nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu

  • Práci na HPP

  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení

  • Finanční ohodnocení dle platových tabulek: zařazení do 9. platové třídy (tabulka č. 1), v rozmezí od 23.110 Kč do 33.220 Kč dle praxe

  • Po zapracování možnost osobního ohodnocení

  • Pracovní dobu 7:00–15:30 s možností flexibilního začátku/konce

  • Možnost dalšího profesního rozvoje


Benefity:

  • příspěvek na penzijní/životní připojištění

  • stravenková karta

  • 5 týdnů dovolené

  • vzdělávací kurzy a školení

  • příspěvek na sport, kulturu a volnočasové aktivity

  • zdravotní volno (sick days)


Místo výkonu práce: Praha


Nástup: možný od 1/2026


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4), ve kterém se zaměříte na to, proč Vás tato pozice oslovila.

 

Pro bližší informace kontaktujte: Vedoucí: Bc. Jan Lajner

Kontaktní osoba: Ivana Sulovská, DiS.


📩 Máte zájem? Pošlete nám své CV a MD pomocí odpovědního formuláře zde.

Štítky:

 
 
bottom of page